Subject: FW: 12191P Õunaaia tee 5 sideühendus, Eesti Maaülikool
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 16:55:05 +0300

registreerimiseks

From: Maris Iila <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 25, 2024 4:46 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: 12191P Õunaaia tee 5 sideühendus, Eesti Maaülikool

Tere,

Oleme koostamas Eesti Maaülikooli tellimusel sidevõrkude projekti nr
12191P " Õunaaia tee 5 sideühendus". Saadame Teile kui võimalikule
huvitatud osapoolele antud projekti tutvumiseks.

Edastan otse teile projektlahenduse kooskõlastamiseks, seoses eelneva
kokkuleppe kohaselt meie eestvedaja Haiti Jürmanni ning Transpordiameti
poolse Tiit Harjak.

Meeldivale koostööle lootma jäädes,

Lugupidamisega,

Maris Iila

Noorem projekteerija

Tel +372 5692 7444

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee